Projecte educatiu

A la recerca del benestar intel·lectual i emocional 1r, 2n, 3r i 4t d'ESOelisabeth-salou4

• Fomentar la cultura de l'esforç i la responsabilitat de mantenir-se constants en l'assoliment dels objectius que s'han proposat.
  • Consolidar un conjunt de pràctiques que afavoreixin el bon funcionament de la vida individual i col·lectiva, assolint valors com el saber estar, el respecte, l'esforç i la responsabilitat.
  • Potenciar la capacitat de reflexionar, valorar i administrar les conseqüències dels seus actes i d'afrontar-les de manera positiva amb la finalitat de millorar el nivell de benestar emocional.

Objectius d'aprenentatge

• Aprofundir en l'aprenentatge de competències lingüístiques per produir diferents registres literaris i expressar d'una manera estructurada idees, opinions i discerniments.
  • Emprar la llengua anglesa per tal de portar a terme converses, adquirint la riquesa de vocabulari necessària per produir textos escrits amb un nivell adequat de complexitat.
  • Consolidar els aprenentatges matemàtics concrets corresponents a l'etapa per tal de poder afrontar amb garanties la resolució de problemes que requereixen un cert nivell d'abstracció.
  • Utilitzar els coneixements TIC per realitzar treballs i presentacions amb un alt nivell d'autonomia.

Actualitat ESO

Què s'entén per un alumne ben preparat?

Febrer 26, 2018 Notícies ESO
L'escola, tal com l'hem viscuda la major part de nosaltres, reservava per als alumnes un rol passiu on se'ls hi demanava que es portessin bé, fessin la feina, i anessin aprenent exercitant la memòria de forma gairebé exclusiva. Una memòria que sovint no estava referenciada en cap experimentació, i que quan una cosa no s'entenia…