Educació Primària: Cicle Superior 5è i 6è

Projecte educatiu

Adquirir coneixements i habilitats socialselisabeth-salou-fotos176

• Promoure el valor de l'esforç en el treball i l'estudi com a eina de superació en el desenvolupament personal dels nois i de les noies.
  • Donar eines als alumnes per què aprenguin a gestionar els conflictes i a adquirir un nivell alt d'autonomia en la seva resolució.
  • Aconseguir el màxim nivell d'assoliment de les competències bàsiques esperades.
  • Facilitar l'accés a l'etapa de Secundària amb una base sòlida de coneixements i d'hàbits que els permeti afrontar-la amb garanties d'èxit.

Objectius d'aprenentatge

• Aprofundir en l'aprenentatge de competències lingüístiques, per produir diferents registres literaris i expressar d'una manera estructurada idees, opinions i discerniments.
  • Emprar la llengua anglesa per tal de portar a terme converses, i adquirir la riquesa de vocabulari necessari per produir textos escrits amb un nivell adequat de complexitat.
  • Consolidar els aprenentatges matemàtics concrets corresponents a l'etapa, per tal de poder afrontar amb garanties la resolució de problemes que requereixen un cert nivell d'abstracció.
  • Utilitzar els coneixements TIC per realitzar treballs i presentacions amb un alt nivell d'autonomia.

Actualitat primària

Projecte "Els avis més cool del planeta"

Juny 07, 2018 Primària
Desprès de l’èxit aconseguit amb el Projecte: Els avis més “cool” del planeta, realitzat per els alumnes de Primària de l’Escola Elisabeth de Salou, la Marina Capdevila, artista i il·lustradora, ha vingut a l’escola a visitar-nos. Ha sigut una gran sorpresa!. Una oportunitat per conèixer de ben a prop aquesta gran il·lustradora…