Educació Primària: Cicle Superior 5è i 6è

Projecte educatiu

Adquirir coneixements i habilitats socialselisabeth-salou-fotos176

• Promoure el valor de l'esforç en el treball i l'estudi com a eina de superació en el desenvolupament personal dels nois i de les noies.
  • Donar eines als alumnes per què aprenguin a gestionar els conflictes i a adquirir un nivell alt d'autonomia en la seva resolució.
  • Aconseguir el màxim nivell d'assoliment de les competències bàsiques esperades.
  • Facilitar l'accés a l'etapa de Secundària amb una base sòlida de coneixements i d'hàbits que els permeti afrontar-la amb garanties d'èxit.

Objectius d'aprenentatge

• Aprofundir en l'aprenentatge de competències lingüístiques, per produir diferents registres literaris i expressar d'una manera estructurada idees, opinions i discerniments.
  • Emprar la llengua anglesa per tal de portar a terme converses, i adquirir la riquesa de vocabulari necessari per produir textos escrits amb un nivell adequat de complexitat.
  • Consolidar els aprenentatges matemàtics concrets corresponents a l'etapa, per tal de poder afrontar amb garanties la resolució de problemes que requereixen un cert nivell d'abstracció.
  • Utilitzar els coneixements TIC per realitzar treballs i presentacions amb un alt nivell d'autonomia.

Actualitat primària

Setmana de la Música - C.Mitja

Novembre 30, 2018 Primària
El dia 26 de novembre els alumnes de Cicle Mitjà van anar a l’Auditori (TAS) de Salou per gaudir de l’audició “Bufa & sons” un concert audició comentat on els instruments són estris que utilitzem en la nostra vida diària. La galeria d'imatges la teniu al clickedu.