PREINSCRIPCIÓ ELECTRÒNICA AMB IDENTIFICACIÓ DIGITAL

PREINSCRIPCIÓ ELECTRÒNICA AMB IDENTIFICACIÓ DIGITAL

Heu d’accedir a l’enllaç que us hem facilitat a la pàgina web, triar el nivell pel qual voleu fer la preinscripció, triar aquesta modalitat de preinscripció i omplir les dades que us requereixin:

• És molt important omplir totes les dades personals que ens demanin i fer constar en la preinscripció tots aquells aspectes que puguin donar-vos puntuació (si té germans o germanes al mateix centre, si resideix a Salou, si no resideix a Salou, però hi treballa, etc.).
  • Tots els alumnes tenen un codi d’identificació RALC excepte els que comencen a P3 que entren per primer cop al sistema. Aquests hauran de deixar en blanc aquesta casella.
  • Seguir les instruccions de validació i enviament. En aquesta modalitat només caldrà adjuntar:
    • El llibre de família (pàgina per on està l’alumne) només en el cas dels alumnes que comencen P3 o que no han estat mai escolaritzats a Catalunya.
    • El contracte laboral, certificat d’empresa o la declaració censal d’alta modificació o baixa de l’agència tributària si aquesta és la situació de proximitat que al·legueu.
    • Només s’ha de presentar el carnet de família nombrosa o monoparental o el document que acrediti la discapacitat de l’alumne, pare, mare o germà/na (si al·legueu alguna d’aquestes situacions) en el cas que la documentació s’hagi obtingut fora de Catalunya.

MOLT IMPORTANT: Només es pot fer una preinscripció per alumne. Si voleu corregir alguna cosa heu d’esmenar la preinscripció que heu fet, no fer-ne una de nova.

(Us recordem que als telèfons 977383851 o 611066649, en l’horari establert, us podrem ajudar si teniu algun dubte.)