Escola Concertada

L’Escola Elisabeth és una institució oberta, independent, no inscrita a cap ideologia política, econòmica ni religiosa i que actua com a centre privat concertat amb la Generalitat de Catalunya en les seves etapes d’ensenyament des de parvulari fins l’ESO.

Cooperativa de Mares i Pares

L’escola va ésser fundada l’any 1967 i funciona en règim de Cooperativa de pares i mares. Un òrgan gestor format per pares i mares, elegits en una assemblea de cooperativistes, és el responsable de gestionar econòmicament la institució i vetllar pel manteniment de la línia pedagògica.

ENSENYAMENT DE QUALITAT

La gestió pedagògica està dirigida per l’Equip Directiu, format pel Director, els Coordinadors d’Etapa i els Caps dels Departaments.

L’Escola Elisabeth disposa d’un grup de professionals de l’ensenyament preparats i en constant reciclatge, que contínuament busquen aportar als seus alumnes tots els coneixements i les innovacions pedagògiques que la societat actual requereix.

Els objectius prioritaris de l’Escola Elisabeth són els pedagògics, que impliquen donar un ensenyament de qualitat, i els socials, que comporten la creació d'un grup humà de pares, alumnes i professors integrats en un objectiu comú: la millora de la societat a partir del coneixement, la cultura i les relacions humanes.

NIVELLS D’ENSENYAMENT

L’escola compta actualment amb prop de 1.200 alumnes amb edats de 0 a 18 anys distribuïts pels diferents nivells d’ensenyament que van des de la llar fins a batxillerat. La iniciació de l’escolaritat en etapes primerenques del propi centre contribueix a fer créixer el nostre projecte educatiu i de convivència dels diferents grups d’edat.

Llar d'Infants

0-2 anys
Parvulari

3-6 anys
Batxillerat

16-17 anys

LA NOSTRA HISTÒRIA

L'Escola Elisabeth va ser fundada per la Sra. Carme Amat, qui, a la dècada dels 60, va decidir iniciar un projecte educatiu propi a la localitat de Salou. Es tractava d'una petita escola que va estar ubicada en diferents xalets de Salou, on es feien principalment classes d'Educació Infantil.

Més tard, l'any 1974, a causa de l'augment significatiu d'alumnes, es va constituir com a cooperativa de pares i va anar creixent de manera progressiva en un nou emplaçament: el carrer del Terrer.

Un moment clau en la història del centre, coincidint amb el canvi de mil·lenni, va ser el creixement demogràfic del poble de Salou, que va provocar que les instal·lacions de l'escola no poguessin absorbir la demanda de nous alumnes, fet pel qual es va iniciar l'any 2000 una segona línia educativa.

Posteriorment, la cooperativa de pares va signar un conveni amb l'Ajuntament de Salou per construir uns nous equipaments en un solar de 25.000 m2, que van ser inaugurats el curs 2008-2009. En aquesta ubicació s'han construït unes instal·lacions de 10.000 m i s'ha consolidat una tercera línia educativa.

Les noves instal·lacions de l'Escola Elisabeth acullen prop de 1.200 alumnes, i donen resposta a la creixent demanda de les famílies en un marc i uns equipaments incomparables.