PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

• Heu de concertar cita prèvia, a partir del dia 11 de maig per correu electrònic o del 13 de maig telefònicament a través dels mitjans que detallem a la web i que us indiquem novament al final de la pàgina.
  • Les preinscripcions es faran per franges horàries de 15 minuts amb 2 cites per franja, per evitar cues i massificació, mantenint les distàncies de seguretat i totes les mesures sanitàries establertes pel Departament d’Educació.
  • Recordeu venir el dia de la preinscripció al centre amb mascareta i guants i només un tutor.
  • S’haurà d’aportar tota la documentació personal següent:
    • Full de preinscripció complet (recomanable; si no és possible ho farem a l’escola). Us adjuntem el document.
    • DNI dels pares (i l’alumne/a si en té).
    • Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne/a.
    • Llibre de família (pàgina per on està l’alumne).
    • Carnet de Vacunacions.
  • També adjuntar documentació que pugui atorgar puntuació en el cas que correspongui:
    • Certificat d’empadronament (nomes si en el DNI de cap dels progenitors no consta l’adreça de la població actual).
    • Carnet de família nombrosa o monoparental.
    • Documentació acreditativa de discapacitat de l’alumne/a, pare, mare o germà/na.
  • Per la preinscripció de la llar teniu l’opció de fer la preinscripció presencial demanant cita prèvia pels canals habilitats o bé podeu descarregar el formulari adjunt per la llar, omplir-lo, signar-lo i enviar-ho a alguna de les adreces de correu electrònic que us facilitem, conjuntament amb la documentació personal que hem detallat en el punt anterior.

Recordeu que heu de concertar la cita prèvia

• A partir del 13 de maig, trucant als telèfons 977 383 851611 066 649 en l’horari establert.
  • A partir del 11 de maig, enviant un correu electrònic indicant el vostre nom i cognoms i un telèfon de contacte a les adreces de correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.