PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

• Per fer la preinscripció de la llar (P0, P1 i P2) si us plau aneu a l’apartat de preinscripció presencial on us informem del tràmit.
  • Heu d’accedir a l’enllaç que us hem facilitat a la pàgina web i omplir totes les dades que us demanen. L’enllaç estarà inclòs al final de la pàgina.
  • Molt important omplir totes les dades personals i els telèfons per si cal contactar amb vosaltres.
  • No oblideu d’incloure el codi del centre perquè nosaltres puguem rebre la vostra sol·licitud. Us recordem que és el 43004967.
  • Seguir les instruccions d’enviament:
    • Una vegada enviat el formulari a través de la pàgina web, si heu posat l’Escola Elisabeth i el seu codi de centre com a primera opció, ens arribarà la informació a l’Escola directament i a vosaltres us generarà un resguard de la sol·licitud que heu de guardar.
      • Per completar el procés, ens haureu de fer arribar la següent informació i documentació escanejada o fotografiada a un dels dos correus electrònics habilitats (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) :
        • Nom i cognoms de l’alumne inscrit (per poder fer la traçabilitat amb el formulari web que heu enviat)
        • Resguard de la sol·licitud que heu fet electrònicament a través del formulari telemàtic
        • DNI dels pares (i l’alumne/a si en té).
        • Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne/a
        • Llibre de família (pàgina per on està l’alumne).
        • Carnet de Vacunacions.
      • També adjuntar documentació que pugui atorgar puntuació en el cas que correspongui:
        • Certificat d’empadronament (només si en el DNI de cap dels progenitors no consta l’adreça de la població actual).
        • Carnet de família nombrosa o monoparental.
        • Documentació acreditativa de discapacitat de l’alumne/a, pare, mare o germà/na.
      • Un cop rebuda i revisada la informació, us enviarem un correu electrònic que servirà com a confirmació de la recepció de la informació i el procés quedarà finalitzat fins que es publiquin els resultats.

Recordeu que us podem ajudar en els telèfons (a partir del 13 de maig):

• 977 383 851 (de 8:30 a 13:30 hores)
  • 611 066 649 (de 8:30 a 13:30 hores i de 16.00 a 19:00)

Enllaç a la preinscripció telemàtica (us posem aquí l’enllaç per accedir)

Pas 1 / Per internet / Sol·licitud amb suport informàtic