ESQUIADA FEBRER 2023

Inscripcions tancades ( 22:16 16/11/2022)
Consulteu amb Secretaria llista d'espera. Moltes gràcies

Benvolgudes famílies,

Ja queda poc per iniciar el temps de neu i per aquest motiu us anunciem que ja estem organitzant l’esquiada 2023.

A continuació us indiquem els principals punts per que tingueu la informació i pugueu decidir-vos.

Informació General

• Dies: 31 de gener, 1, 2 i 3 de febrer. El dia 31 de gener la sortida serà cap a les 15.00
  • Lloc: Port Ainé
  • Hotel: Hotel 3* Condes de Pallars (Rialp)
  • Places: 140 alumnes
  • Adreçat a l’alumnat a partir de 4t de primària
  • Preu: 420€

Informació Activitat

L’activitat inclou:

• Els transports d’anada i tornada
  • Desplaçament diari a les pistes d’esquí
  • Estada a l’hotel Condes de Pallars en règim de mitja pensió (3*)
  • Dinars a la cafeteria de l’estació
  • Forfait dels 3 dies
  • Curs d’esquí de 3 hores diàries
  • Lloguer del material
  • Aquest any no tenim descompte pels alumnes que portin material propi.
  • L’alumnat que opti per fer Snow (només alumnes ESO i BAT), no tindrà increment de preu però ho ha de comunicar en el moment de fer la inscripció (ha d’existir un mínim de grup).

La inscripció i pagament serà a través de la web. Recordeu que les places son limitades i un cop fet el pagament només es procediria a la devolució en el cas que hi hagi llista d’espera i es pugui substituir per una altra inscripció.

La inscripció i pagament estarà disponible a la web a partir del dia 16 de novembre a les 18 hores a través d’un enllaç en aquesta mateixa notícia. La inscripció per la web requereix informació com el DNI o passaport de l’alumne, targeta sanitària i dades com l’alçada, pes i número de peu per l’equipació.

En el cas que les places estiguin exhaurides en el moment de fer la inscripció, s’obrirà un formulari a secretaria per poder apuntar-vos a la llista d’espera. Si alguna persona inscrita es dona finalment de baixa, avisarem a les persones inscrites a la llista d’espera (per ordre d’inscripció).

Recordeu que només podran procedir a la inscripció aquells socis que estiguin al corrent de pagament.

Us esperem!

ESCOLA ELISABETH