Alumnes de 1r cicle de l'ESO gaudeixen en la representació de l'obra de teatre La llave

El passat divendres 3 de març, els alumnes de 1r cicle de l'ESO van tenir l'oportunitat de gaudir de l'obra de teatre La llave, dirigida i representada per la companyia Ahura, en la qual també participa i actua el nostre professor d'anglès, Dan Bonfill.

L'obra es va portar a terme a l'auditori Anton Ribas durant el matí.

La història, contextualitzada i ambientada en l'època victoriana, representada per membres de l'alta societat, està plena de misteris, venjança, sorpreses i descobriments. Fins al punt que van ser els nostres espectadors els que van decidir el final.

Des de l'escola ens alegrem d'aquest descobriment i de l'oportunitat que van tenir els nostres alumnes de conèixer l'experiència enriquidora del "teatre en viu".

Enllaç a la galeria d'imatges