Adopció d’un monument

El passat dijous, 3 de novembre, l'Escola Elisabeth va dur a terme una nova edició de l'activitat "L'Escola adopta un monument", que venim realitzant des de l'any 2004.

Tots els alumnes des de P3 fins a 4t d'ESO, un total de 30 grups i més de 1000 alumnes, van sortir a conquerir els carrers i places de la ciutat a la recerca dels monuments i edificis històrics més emblemàtics de Salou.

Conèixer la història i el patrimoni del nostre municipi, educar en els valors del respecte per l'art i per la cultura, és fer Salou, fer escola i fer Elisabeth.

Els alumnes d'ESO, enguany, van adoptar la Torre Nova, la vila romana de Barenys, la Capitania del Port i la casa Bonet.