Festa Major - Cos Blanc 2023

Benvolgudes famílies,

Després d’uns anys marcats per la pandèmia recuperem una de les tradicions més emblemàtiques de Salou i de l’escola, la festa del Cos Blanc que tindrà lloc el dia 4 de febrer de 2023. Aquest any, i com us vam avançar el passat divendres, la temàtica de la carretel·la serà l’Alícia en el país de les meravelles.

Si teniu ganes de gaudir de la festa i sortir amb  l’escola no dubteu en fer la inscripció mitjançant el formulari web que trobareu a la pàgina web de l’escola. En el formulari haureu d’inscriure als participants de la vostra família, incloent les seves dades i escollint la disfressa (i talla) per a cadascun. És important completar les dades personals per poder fer l’assegurança de l’activitat.

Amb la inscripció s’haurà de fer un pagament de 10€ per membre familiar inscrit en concepte de reserva que no serà retornable en cas de no participar a l’activitat. Calculem que el cost total per participant es situarà entorn als 40 o 45 euros en funció del nombre d’inscripcions. Aquest import es facturarà mitjançant el rebut del mes de març un cop tinguem tancada l’activitat.

Us deixem un llistat dels personatges i de les talles disponibles. Teniu una mostra de les disfresses a secretaria de manera que us la podeu provar.

Si teniu algun dubte o comentari el podeu escriure a les observacions que trobareu al formulari d’inscripció o contactar amb secretaria.

Les places estan limitades a 250 participants ja que és el màxim marcat per l’Ajuntament. Teniu temps per fer la inscripció fins el proper dijous dia 1 de desembre.

Us esperem!