ESQUIADA FEBRER 2022 ANDORRA

Benvolgudes famílies,

Poc a poc anem reprenent la normalitat i per aquest motiu us anunciem que, en les circumstàncies actuals de la pandèmia, estem organitzant l’esquiada 2022.

A continuació us indiquem els principals punts per que tingueu la informació i pugueu decidir-vos.

Informació General

• Dies: 1, 2, 3 i 4 de febrer. El dia 1 de febrer la sortida serà cap a les 15.00
  • Lloc: Ordino Arcalís
  • Hotel: Hotel 3* a Ordino (en funció del nombre d’inscripcions)
  • Places: 110 alumnes
  • Adreçat a l’alumnat a partir de 4t de primària
  • Preu: 375€

Informació Activitat

L’activitat inclou:

• Els transports d’anada i tornada a Andorra
  • Desplaçament diari a les pistes d’esquí
  • Estada a l’hotel en règim de mitja pensió (3*)
  • Dinars a la cafeteria de l’estació
  • Forfait dels 3 dies
  • Curs d’esquí (2 hores diàries) amb monitors de l’Escola d’Esquí Arcalís
  • Lloguer del material
  • Assegurança d’accidents i Covid
  • En el cas dels alumnes que portin tot el material d’esquí se’ls hi descomptarà 7,50€ del preu total de l’activitat
  • L’alumnat que opti per fer Snow (només alumnes ESO i BAT), el preu s’incrementarà en 32€

Protocols Covid

Amb l’objectiu de garantir la seguretat en matèria de Covid, s’estableixen els següents protocols:

• S’aplicaran els protocols Covid que hi hagin vigents en el moment del viatge.
  • L’alumnat es dividirà per grups estables i estaran supervisats per un professor/a de l’escola.
  • Els servis de menjador dels hotels estan organitzats amb aforament controlat i mantenint la distància de seguretat.
  • Contractació d’un servei d’assistència mèdica per casos de Covid 19. En el cas de detecció de simptomatologia compatible el metge indicarà el protocol adient en funció de la normativa vigent.
  • Aquells alumnes que en el moment de la sortida siguin positius se’ls abonarà el cost de la sortida descomptant l’import de les assegurances.

La inscripció i pagament serà a través de la web. Recordeu que les places son limitades i un cop fet el pagament només es procediria a la devolució en el cas que hi hagi llista d’espera i es pugui substituir per una altra inscripció.

La inscripció i pagament estarà disponible a la web a partir del dia 16 de novembre a les 18 hores a través d’un enllaç en aquesta mateixa notícia. La inscripció per la web requereix informació com el DNI o passaport de l’alumne, targeta sanitària i dades com l’alçada, pes i número de peu per l’equipació.

En el cas que les places estiguin exhaurides en el moment de fer la inscripció, s’obrirà un formulari a secretaria per poder apuntar-vos a la llista d’espera. Si alguna persona inscrita es dona finalment de baixa, avisarem a les persones inscrites a la llista d’espera (per ordre d’inscripció).

Recordeu que només podran procedir a la inscripció aquells socis que estiguin al corrent de pagament.

Per últim, els menors d’edat hauran de portar l’autorització de menors per viatjar a l’estranger que es fa a qualsevol comissaria dels mossos d’esquadra.

Us esperem!