INSCRIPCIÓ SERVEI ACOLLIDA I MENJADOR 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Tal i com es va posar en marxa durant el curs anterior, la inscripció als serveis de menjador i acollida es farà a través de la pàgina web. A continuació trobareu els enllaços per cadascun dels serveis.

Aquesta modalitat d’inscripció estarà oberta des del dia 1 i fins al dia 10 de setembre. Una vegada iniciat el curs, l’alta o baixa del servei s’haurà de realitzar a través de la secretaria mitjançant correu electrònic, clickedu o bé telefònicament.

L’acollida s‘organitzarà per grups estables per garantir la seguretat dels alumnes que facin ús del servei i començarà a les 7.45 i durarà fins a les 9.00. De la mateixa manera que l’any anterior i per motius de seguretat no hi haurà acollida de tarda a partir de les 17.00.

La inscripció es realitzarà a través del formulari web que podreu trobar a la web de l’escola on haureu de fer constar el nom de l’alumne i el curs que fa.

Aquells alumnes d’ESO amb germans a primària que faran el servei d’acollida entre les 16.30 i les 17.00 no caldrà que facin la inscripció a través de la web.

Recordeu que aquesta inscripció és per aquells alumnes interessats en el servei de menjador com a fixes o fixes discontinus, és a dir, aquells alumnes que permanentment es quedaran tots els dies de la setmana o bé que es quedaran uns dies fixes de la setmana.

La inscripció del menjador haureu d’indicar el nom i cognoms de l’alumne, el nivell que farà durant el curs escolar 2021-2022 així com les dades del tutor/a que realitza la inscripció. Posteriorment haureu d’indicar els dies de la setmana que esteu interessats i podeu fer alguna observació (no alimentària).

Després de marcar els dies, en la pantalla següent, haureu d’indicar si l’alumne presenta una necessitat alimentària especial. Si cliqueu que sí, apareixerà una taula on podreu indicar les tipologies d’al·lèrgies o intoleràncies. En cas afirmatiu recordeu que haureu de facilitar l’informe mèdic corresponent que avali aquesta necessitat. Si l’informe no ha canviat respecte al que ja tenim a l’escola podeu seleccionar aquesta opció. Si l’informe ha canviat o és una nova inscripció teniu la possibilitat d’adjuntar-ho a través de la web.

El funcionament del menjador serà similar al del curs anterior amb l’objectiu que el servei sigui el més segur possible. Els alumnes dinaran al menjador amb els companys dels mateixos grups estables i amb separació d’altres grups estables.

El servei de menjador el proporcionarà la mateixa empresa que el curs anterior, és a dir, Cuina Gestió.

Més en aquesta categoria: « COMPRA DE LLIBRES CURS 2021-2022