Jornades de portes obertes 21 de Febrer 10:00

El proper dissabte, dia 21 de febrer, l'Escola oferirà una jornada de portes obertes perquè les famílies que estiguin interessades en conèixer el nostre centre escolar puguin visitar-lo.

La visita s'iniciarà a les 10 del matí i constarà d'una xerrada informativa general a l'Auditori, seguida d'un recorregut guiat per veure les instal·lacions comunes, i finalitzarà als espais corresponents a cadascuna de les diferents etapes, segons els interessos i les necessitats de cada família.

Passat, present i futur: una manera de fer escola. FEM ELISABETH!!

Passat: fidelitat als orígens

Fundada l'any 1967 per la senyora Carme Amat i constituïda com a Societat Cooperativa Catalana Limitada l'any 1974, l'escola Elisabeth ha estat sempre fidel als principis de la bona pedagogia i d'un ensenyament de qualitat. Prop de 50 anys d'experiència en l'ensenyament amb un model educatiu contrastat, on hi destaquen la cultura de l'esforç individual i col·lectiu i l'educació en els valors, han anat bastint un centre amb una identitat i un ideari propis.

Present: projecte consolidat

L'Escola Elisabeth constitueix avui un projecte consolidat tant en l'àmbit formatiu, amb uns excel·lents resultats acadèmics, com en el social i econòmic. El nostre Centre s'ha convertit en un referent en el món docent, a tots els nivells.
Una bona gestió econòmica ha fet, a més, que la Cooperativa presenti un balanç sanejat, en el que sobresurten els fons propis i que permet desenvolupar nous plantejaments pedagògics i fer front als temps de crisi que estem vivint.

Futur: compromís de qualitat

La formació integral de l'alumne/a, en un període extensiu que comprèn des dels primers mesos de vida fins als divuit anys, constitueix la nostra realitat i, alhora, el nostre compromís de futur. La tercera línia ens permet ampliar la nostra oferta a famílies que fins ara no havien pogut formar part del nostre projecte.
La qualitat de les instal·lacions i l'equip consolidat dels professors i tècnics del nostre centre possibiliten donar empara a un ensenyament molt personalitzat amb un ampli ventall d'activitats complementàries i extraescolars, que garanteixen el creixement a tots els nivells dels nostres alumnes.

Una gran família. FEM ELISABETH!!

Fer Elisabeth és una manera de fer escola. La comunitat educativa, pares, alumnes i personal del centre, constituïm una gran família, implicada en l'objectiu bàsic de l'educació dels vostres fills. Tots junts podem aprofitar la sòlida base que representa el nostre passat per projectar-nos cap al dia de demà.
La formació dels vostres fills com a éssers singulars, en els aspectes personal, cultural, social i ètic, els convertirà en persones dotades de les eines necessàries per avançar cap a la seva maduresa. La feina en equip i la complicitat de tots plegats garantirà l'assoliment d'aquest objectiu.