SUMMER SCHOOL 2022 – Aventura, Diversió, Esport i Multiactivitats

Aquest és el nostre estiu!

Un any més us presentem una proposta enriquidora, motivant, divertida i educadora, per a tots els infants i joves.
Tot l’equip gaudim cada any acompanyant als infants i als joves durant l’estiu en l’adquisició de noves rutines, emocionalment en el lleure i, alhora, donant un soport educatiu.

L’ESCOLA D’ESTIU?
Serà divertida, diversa, plena d’activitats, aprenentatge i sobretot, de qualitat!

INSCRIPCIONS ONLINE AQUIFins el dia 29 de Maig, hi haurà un 5% addicional en tot el summer school. A partir del 26 de juny no s’aplicarà cap descompte.

ACTIVITATS

imagen

✅ SUPER SUMMER PARTY - Per als més menuts (de P3 a P5) – Un estiu ple d’aventures, música, aigua, reptes, esports, “English”! I festa, molta gresca!
Us presentem la “FUN VILLAGE” celebrarem les festes més populars d’arreu del món. Elles i ells són les nostres estrelles i es mereixen el millors estiu!

✅ SUMMER CHALLENGE - Per als més intrèpids (de 1r a 6è de primària) - Multiactivitats i Multiesports. Sortida setmanal amb activitats d'aventura com Kàrting kids, activitats de platja, Escape Rooms.
Aprendrem a produir, editar vídeos i comunicar, serem uns autèntics "influencers" del millor estiu!. I no poden faltar les festes temàtiques amb música a tot drap!

✅ SUMMER SPORTS - Per als més esportius (de 1r de primària a 4t d’ESO) -– Tres modalitats d'esports a escollir, amb entrenadors de l'Associació esportiva i entrenadors de l'Escola Innova (Bàsquet, Futbol i Vòlei platja) Entrenaments diaris Tecnificació i preparació física, torneig i una sortida setmanal plena d'aventura faran que gaudeixin de l'estiu passant-ho d'allò més bé i posant-se en forma. A més a més, si decidiu xalar de les tardes d'estiu, hem preparat activitats com Geocatching, English Time, Gimcanes i els nostres Escape Rooms més divertits.

Espais d’immersió lingüística. Pels més petits serà una experiència més vivencial, per als més grans en format de Workshops i tallers de Speaking a la tarda amb professors Nadius.
Espai dels deures d’estiu. (Opcional) Espais on els infants i els joves podran realitzar les seves tasques educatives d’estiu. Sempre acompanyats per professors llicenciats i en un entorn estiuenc!

MESURES DE PROTECCIÓ I PREVENCIÓ
L’Escola Elisabeth compta amb unes instal·lacions úniques en l’entorn més proper. Això fa que els protocols de seguretat i higiene que marca la llei es puguin complir acuradament.

INSCRIPCIONS I DESCOMPTES
Introdueix totes les dades, selecciona les setmanes i fes el pagament. RECORDA! Gaudiràs de descomptes si ets soci i/, si contractes 2 o més setmanes i/o si ho fas abans del 29 de maig. A partir del 26 de juny no s'aplicarà cap descompte.

INFORMACIÓ

Si tens dubtes, CONTACTA’NS!

- Per telèfon 977 083 551 o al 671 429 849.