Important!
Gaudiràs de descomptes addicionals si ets soci i/, si contractes 2 o més setmanes i/o si ho fas abans del 29 de maigA partir del 26 de juny no s'aplicarà cap descompte.

SUMMER SCHOOL 2023 – Aventura, Diversió, Esport i Multiactivitats

Del 26 de juny al 25 d'agost

L’ESCOLA D’ESTIU?
Serà divertida, diversa, plena d’activitats, aprenentatge i sobretot, de qualitat!

SUPER SUMMER PARTY

Per als més menuts (de P3 a P5) – Un estiu ple d'aventures, música, aigua, reptes, esports, "English"! I festa, molta gresca!

Us presentem "Fun Village" pels més petits i petites. Cada dia un sarau! Ja que són els nostres protagonistes i es mereixen el millor estiu! I setmanalment un esdeveniment especial, festes de l'escuma, inflables d'aigua, gimcanes, i moltes sorpreses. I tot, 100% en anglès! Únic a la zona.

SUMMER CHALLENGE

Per als més intrèpids (de 1r a 6è de primària) - Multiactivitats i Multiesports. Sortida setmanal amb activitats d'aventura com Kàrting kids, activitats de platja, Escape Rooms, Salting, etc.

Aprendrem a produir, editar vídeos i comunicar, serem uns autèntics "influencers" del millor estiu!. I no poden faltar les festes temàtiques amb música a tot drap! I tot, 100% en anglès! Únic a la zona.

SUMMER SPORTS
(Bàsquet, Futbol i Voleibol)

Per als més esportius (de 1r de primària a 4t d’ESO) -– Tres modalitats d'esports a escollir, amb entrenadors de l'Associació esportiva i la col.laboració d'Escola Innova (Bàsquet, Futbol i Vòlei platja) Entrenaments diaris Tecnificació i preparació física, torneig i una sortida setmanal plena d'aventura faran que gaudeixin de l'estiu passant-ho d'allò més bé i posant-se en forma.

*Modalitat que NO es farà en anglès. A més a més, si decidiu xalar de les tardes d'estiu, hem preparat activitats com Geocatching, Gimcanes i els nostres Escape Rooms més divertits.

Informació

MESURES DE PROTECCIÓ I PREVENCIÓ

L’Escola Elisabeth compta amb unes instal·lacions úniques en l’entorn més proper. Això fa que els protocols de seguretat i higiene que marca la llei es puguin complir acuradament.

- INSCRIPCIONS I DESCOMPTES

Introdueix totes les dades, selecciona les setmanes i fes el pagament.

RECORDA!

Gaudiràs de descomptes si ets soci i/, si contractes 2 o més setmanes i/o si ho fas abans del 29 de maig.  A partir del 26 de juny no s'aplicarà cap descompte.

- INFORMACIÓ

Si tens dubtes, CONTACTA amb nosaltres!

• Per telèfon 977 083 551 o al 671 429 849.

Places limitades! Ben aviat t’informarem de tots els detalls!