L’ALUMNA HELENA FARRIOL MAKHLOUF HA REBUT LA DISTINCIÓ ESPECIAL (Proves d’accés a la Universitat 2021)

L’alumna Helena Farriol Makhlouf ha obtingut la Distinció Especial que s’atorga cada any a aquells estudiants que assoleixen una nota mitjana igual o superior a 9,0 en la fase general de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) d’aquest 2021.

Aquest guardó ha representat la cirereta del pastís constituït pels resultats de la resta d’alumnes de l’escola, tots els quals han superat les proves, millorant el percentatge de tot Catalunya, fixat en un 96,77%, i avantatjant el promig global de les notes mitjanes obtingudes en tot el país en més de quatre dècimes (7,31 de mitjana enfront d’un 6,86).

A banda del 9 aconseguit per l’Helena Farriol, cinc alumnes han estat per damunt del 8,5 i sis més, per sobre del 8. Tots els membres de l’Escola Elisabeth ens sentim molt orgullosos per aquests excel·lents resultats, sobretot si tenim en compte que aquests s’han produït després de dos cursos marcats inexorablement per la pandèmia. Ha estat aquest un bonic premi a l’esforç i la constància demostrats per tota la família que constitueix l’escola. Felicitem des d’aquí tant l’Helena com la resta d’alumnes que han participat en les PAU pel seu important assoliment, al mateix temps que els desitgem molta sort i molts èxits en el seu futur fora del centre.

TOTS FEM ESCOLA, TOTS FEM ELISABETH!!

Més en aquesta categoria: « Gimcana fotogràfica a 1r BAT