Gimcana fotogràfica a 1r BAT

El passat divendres dia 17 de setembre tots el alumnes del primer curs de batxillerat de l’Escola Elisabeth, acompanyats pels seus tutors, van participar en una gimcana fotogràfica on havien de trobar indrets específics de Salou a partir d’unes pistes i fer-s’hi una foto amb l’equip de joc (tots amb mascareta!). Algunes de les pistes de la gimcana, d’un total de deu, eren: Ens recorda l’ofici més antic i emblemàtic de Salou; l’Everest del passeig de Salou; en ple estiu i sense pandèmia, és el laberint més refrescant, etc.

La sortida, a banda del seu caràcter lúdic, perseguia un triple objectiu: crear un clima de germanor entre tots els alumnes de primer de batxillerat de l’escola, establir vincles de confiança i respecte entre alumnes i tutors, i treballar la responsabilitat, l'autonomia i la cooperació. En síntesi, l’objectiu de la sortida és crear el millor ambient possible perquè els alumnes aprofitin al màxim el treball a l’aula, tant a nivell individual com en grup, i puguin millorar les seves estratègies per fer front a la nova etapa d’estudis que acaben de començar.

En general, la sortida es va desenvolupar sense incidents i tant el tutors com els alumnes en fan una valoració positiva. Si més no, estan d’acord que, malgrat s’havia de caminar força, va ser una bona manera d’acabar una primera setmana de curs ben intensa... Per anar-se preparant pel que ha de venir: Bon curs i molta feina!

Finalment, tots van poder constatar que la nostra escola, l’Escola Elisabeth, es troba en un entorn privilegiat, i els alumnes que no coneixen gaire Salou van tenir l’oportunitat de descobrir-ne alguns racons ben macos.

Salou, setembre de 2021