S'han lliurat els certificats de Cambridge English

Un any més, felicitem tots els estudiants que van acceptar el difícil repte que comporten els exàmens de Cambridge d'anglès, i que ara poden sentir-se plens d'orgull després de tot un curs d'esforç i preparació!

El 14 de setembre de 2021, es van lliurar els certificats oficials Cambridge English a tots els alumnes d'ESO i BAT que es van presentar el curs passat. És el nostre desig que aquestes titulacions obrin noves portes en el seu futur acadèmic.

Els estudiants que van cursar 2n de BAT el curs anterior poden passar per l'escola (Secretaria de secundària) a recollir els seus certificats. És molt important que els alumnes no els perdin i que, si pot ser, els digitalitzin, ja que són de per vida, i demanar una còpia per pèrdua és car i complicat.

En nom del Departament de Llengües Estrangeres, estem orgullosos i molt satisfets amb la feina que han dut a terme durant el curs 2020-2021 i que ara ha donat els seus fruits.
Com sempre, seguim treballant i dedicats a millorar el nivell d'anglès dels vostres fills i filles a l'escola.

Atentament,
Departament de Llengües Estrangeres