Els alumnes de segon d'ESO han creat un videojoc

"Els alumnes de segon d'ESO, han estat creant un videojoc seguint un procés similar al de les grans empreses. Mitjançant eines de programació bàsica com Scratch, els alumnes han aconseguit crear una primera versió del videojoc que prèviament havien dissenyat. Les normes eren senzilles, "imaginar i crear un joc des de zero", i així ho han fet. Des de tres en ratlla fins a jocs de plataformes, els estudiants han aconseguit desenvolupar les seves idees i portar-les més enllà.

Per tal de demostrar la seva destresa com a venedors, un cop acabat el desenvolupament de la primera versió del videojoc, els alumnes han fet una presentació de màrqueting davant dels seus alumnes, tot mirant de convèncer-los de la grandesa de la seva aplicació. Amb un sol treball, han pogut treballar tant el vessant informàtic com el de la comunicació i el treball en equip, amb uns resultats més que satisfactoris."