25 de novembre: Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. “LES DONES FAN HISTÒRIA”

Aquest any, per posar de manifest el paper imprescindible , tot i que molts cops invisibilitat i silenciat, que han tingut les dones al llarg de la història, els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa cultura crítica han realitzat l’exposició “les dones fan història”.

En aquesta exposició s’hi destaca el paper de grans dones de totes les èpoques, d’arreu del món i d’àmbits diversos per tal de fer-ne ressò i donar-les a conèixer entre tot l’alumnat.
Per tal de celebrar-ho, els alumnes de l’optativa han passat per totes les classes d’ESO i han presentat les dones que han treballat.

Aquests cartells on s’hi destaca el paper important que ha desenvolupat alguna dona al llarg de la història han quedat repartits a totes les portes d’entrada de cada aula, d’aquesta manera es pretén deixar palesa la importància de cadascuna d’elles.

Per tal de poder-ho compartir més enllà dels murs de l’escola i fer que aquest treball tingui la transcendència que mereix, cada estudiant ha creat un codi QR per tal que des de casa també pugueu accedir a aquesta exposició de manera virtual.

Us deixem una mostra del treball realitzat i els codis QR perquè gaudiu d’aquesta exposició.