ENGLISH WEEK dels alumnes de 1r ESO

ENGLISH WEEK dels alumnes de 1r ESO

La setmana del 4 al 7 de febrer els nostres alumnes de 1r d’ESO van gaudir del projecte “Media” dins del nostre programa de la “English Week”. Al llarg d’aquests dies, deixen de banda les seves matèries tradicionals, i treballen, a fons, un projecte íntegrament en anglès.

Els alumnes van treballar des de les 8:30 del matí fins a les 4:30 de la tarda, de dimarts a divendres, guiats i tutoritzats per professionals exclusivament nadius, i van fer una exposició final del seu projecte el divendres a la tarda. La nota d’aquest treball es veurà reflectida al butlletí de notes del segon trimestre del curs.

Estem segurs que els alumnes van gaudir d’aquest projecte i, al mateix temps, van traure un bon profit. Esperem que us hagi engrescat aquesta iniciativa tant com a nosaltres.

1st ESO ENGLISH WEEK

From the 4th to the 7th of February, our 1st ESO students had the great opportunity to experience Media, the project which had been chosen for our English Week this school year. Throughout these days, they forget about their traditional subjects and their books to work on a project exclusively in English.

Students worked from 8:30 in the morning to 4:30 in the afternoon, from Tuesday to Friday, guided and tutored by native teachers from Home to Home. They concluded their work with the oral presentations of their final projects on Friday afternoon.

This project will be given a mark in the students’ second term reports.We witnessed our students learning day by day practicing their English, and enjoying themselves at the same time. We think they made the most of the experience.

Well done!