Arriba la Festa Major de Salou!

Arriba la Festa Major de Salou!
Els més petits de l’escola (Formigues) pintem la Mulassa amb pintura i els nens i les nenes de P-1 (Ànecs i Oques) anem a l’auditori de l’escola a veure la geganta Elisabeth.
Els nens i les nenes de P-2 (Girafes i Elefants), de P-3 (Cargols, Tortugues i Marietes), de P-4 (Dau, Baldufa i Parxís), de P-5 (Cel, Mar i Terra) anem al TAS a veure els diferents elements de la nostra Festa Major.
Quins gegants més grans i bonics que tenim a Salou! El Pantabrut, el Xaloc, el Jaume I i la Violant, la Mª del Mar i el Ramon, el Pepot i la Nena i per acabar, la Gralleta .
Veiem els capgrossos i els vestits dels diferents balls del seguici. Visca la Festa Major!
També veiem la Morena que porta els xumets que li porten els nens i les nenes i la Mulassa, que sentim com repiquen els picarols avisant que ja s’apropa.
Tots els nens i les nenes hem gaudit fent aquesta sortida. Som molt valents i valentes i estem desitjant veure’ls al carrer!
Bona Festa Major!

La galeria d'imatges la teniu al clickedu.