SETMANA DE LA SOLIDARITAT DE NADAL 2019

El passat dia 20 de desembre es va celebrar a l’auditori Anton Ribas el ja tradicional Concert Solidari de Nadal, en el marc de les activitats realitzades enguany per la nostra escola en relació a La Marató de TV3 2019.

Els alumnes de 1r de BAT en varen ser els organitzadors i s’obtingué en total una recaptació de 1281,25 euros, entre el preu simbòlic de les entrades per accedir al concert, la venda de calendaris solidaris i les donacions d’alguns pares el dia de la festa de Nadal.

En paral·lel, molts dels alumnes d’ESO van participar activament, com ja va sent tradicional, en dues campanyes solidàries més: el Gran Recapte d’Aliments i la Recollida d’Aliments i Joguines de Nadal. Unes activitats en les que tots els estaments del centre col·laboren amb entusiasme i que posen de manifest alguns dels valors més importants del seu ideari. Es van recaptar en global 1272 quilos d’aliments i de productes d’higiene personal per a les entitats del nostre municipi Càritas i Eluzai.

Un any més, doncs, en què la gran família que constitueix l’Escola Elisabeth posa de manifest el seu compromís inestroncable amb el valor de la solidaritat. Des d’aquí volem transmetre el nostre agraïment més sincer a tots els qui, amb la seva col·laboració, ho van f tornar a fer possible.