Cooperativa d’alumnes P&T SCCL

Dilluns dia 11 de Novembre els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa “Introducció a l’Economia” van posar en marxa la cooperativa d’alumnes Pa i Tomàquet SCCL.

La cooperativa d’alumnes va ser constituïda dilluns dia 11 després que es portés a terme l’assemblea constitutiva. En aquesta els socis, que ho són tots els alumnes de la matèria, van aportar els diners pel capital social de l’entitat, es va llegir i aprovar els estatuts, es va signar l’acta de constitució i es va ratificar el Consell Rector.

La cooperativa està formada per 11 socis i té un capital social de 55€. Aquesta realitzarà diverses activitats amb dos objectius:

• Recaptar diners per fins socials.
  • Ajudar a l’escola.

Es va acordar que les activitats que durà a terme P&T SCCL durant aquest curs són les següents:

• Gestionar l’intercanvi de llibres de text i lectura dels alumnes de Secundària de l’escola.
  • Realitzar la venda de calendaris derivats del concurs fotogràfic de matemàtiques de Secundària per recaptar diners per a la Marató de TV3.
  • Organitzar un concurs de fotografia amb temàtica “Els valors cooperatius” per Instagram.
  • Organitzar tornejos esportius a l’escola.

La cooperativa espera poder dur a terme totes les activitats amb èxit i agraeix la futura col·laboració de la comunitat educativa de l’escola.