Taller d'economia social

El dia 22 d’octubre els alumnes de l’optativa de 4t d’ESO “Introducció a l’Economia” van rebre una formació/taller sobre l’economia social i el cooperativisme.

El taller va ser dut a terme per membres de l’ESCAC. L’ESCAC és una cooperativa de treball associat d’iniciativa social i sense ànim de lucre, que neix de la voluntat d’un grup de professionals de l’educació i es dedica a dissenyar, gestionar i desenvolupar serveis, programes i projectes educatius, formatius, d’orientació, acompanyament i inserció laboral, dedicant especial atenció als col·lectius amb dificultats especials d’integració o risc d’exclusió social. A més, ofereixen formació sobre el cooperativisme i economia social que organitzen els ateneus cooperatius de Catalunya amb el suport del departament de treball.

Els alumnes van participar activament en el taller on es va tractar què és l’economia social i què la caracteritza i què és i com s’organitza una cooperativa. Recordem que els alumnes de l’optativa estan en el procés de constitució d’una cooperativa d’alumnes.

Agrair als alumnes la seva participació i, sobretot, a en Pau i Cristian que van dur a terme el taller amb molta connexió amb els alumnes.