Visita d’exalumnes a l’Apropa’t al teu futur

El passat divendres dia 26 d’abril vam rebre la visita d’una trentena d’exalumnes de l’Escola Elisabeth en el marc del programa d’orientació adreçat als alumnes de 4t ESO anomenat Apropa’t al teu futur. En aquesta visita, que també reben els alumnes de 1r BAT de l’escola, els exalumnes visitants, organitzats en grups per àmbits d’interès (ciències socials, ciències experimentals, tecnologia, humanitats, arts, etc.) expliquen i comparteixen les seves experiències amb els alumnes que actualment estudien 4t ESO i 1r BAT i responen les seves preguntes, curiositats i/o inquietuds.

Any rere any, aquesta activitat és una de les millors valorades del programa Apropa’t al teu futur per part dels nostres alumnes, així que seguirem treballant per dur a terme aquest tipus d’activitats amb l’objectiu d’acompanyar els alumnes de 4t ESO i BAT de l’Escola Elisabeth en el procés de decidir què estudiar i/o fer en el futur tot potenciant la seva capacitat de presa de decisions amb maduresa, responsabilitat i autonomia. Us desitgem un bon futur a tots, alumnes i exalumnes.