L’Escola Elisabeth participa en els Quarts de final del XV Certamen de Lectura en veu alta i es classifica per a la Semifinal

El passat dimarts, dia 2 d’abril, l’Escola Elisabeth va participar en els Quarts de final del XV Certamen de lectura en veu alta celebrat al Caixaforum de Tarragona. Els alumnes que van representar a l’escola en aquest certamen van ser: L’Axel Roig de 4rt de primària, la Carla Garcia de 6è, l’Ainhoa Capella de 2n ESO i el grup format per la Laura Duart, l’Alba Pascual i el Miquel Badia de 4rt d’ESO. Aquests alumnes van anar acompanyats pels seus suplents: la Natalia Guarnizo de 4rt; el Jordi Gil de 6è, la Marta Guirao de 2n d’ESO i la Marina Cabello, el David Domènech i l’Hanna Arrillaga de 4rt d’ESO.

Tots van fer una molt bona actuació i finalment, L’Axel i la Carla van aconseguir classificar-se per a la semifinal del proper dia 3 de maig l’Axel i la Carla. Desitgem que tinguin molta sort en la següent etapa del certamen. Enhorabona!

Més en aquesta categoria: « SETMANA SOLIDÀRIA 2018