Els alumnes de 2n d’ESO participen en el festival YOMO

El passat dijous 28 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van visitar el festival YOMO (Youth Mobile Festival), un esdeveniment adreçat a escoles que es celebra coincidint amb el Mobile World Congress, a la Farga de l’Hospitalet. Aquest festival té com a objectiu que els joves s’involucrin en les disciplines STEAM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) a través d’activitats interactives, tallers, conferències i teatres i despertar d’aquesta manera les vocacions científiques i tecnològiques entre els més joves.

Els nostres alumnes van poder triar entre els tres itineraris proposats: desenvolupament sostenible, crear el teu propi equip STEAM o promoure l’estudi de la ciència i la tecnologia entre les noies. D’aquesta manera van ser els protagonistes de totes les activitats que van realitzar.