Dos equips de l'escola a la FIRSLEGO League

El primer dissabte de febrer dos equips de l’escola, el MESSIER 31 format per alumnes de 3r i 4t d’ESO i el UNIBOTS integrat per alumnes de 2n, van participar en el torneig provincial de la competició FIRSTLEGO League que es va celebrar al Palau Firal de Tarragona.

Volem fer arribar als integrants dels dos equips i al seu entrenador en Fran Mena, el nostre reconeixement per la magnífica feina realitzada aquests darrers mesos i felicitar-los per la seva participació en el torneig.

La FIRSTLEGO League és el programa per a joves entre els 10 i 16 anys que permet descobrir la diversió per la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques (STEM) a través d’un aprenentatge significatiu i lúdic.

El programa impulsat per la fundació Scientia inspira als joves a crear idees, resoldre problemes i a superar obstacles, alhora que els permet guanyar confiança en l’ús apropiat de la tecnologia. Els participants col·laboren, cooperen i desenvolupen habilitats de treball en equip imprescindibles en un món laboral dinàmic i en constant canvi.