VENDA DE CALENDARIS SOLIDARIS

Dissabte dia 15 de desembre els socis de la cooperativa LifeStream Industries SCCL van portar a terme la primera de les tres activitats programades per la cooperativa: la venda de calendaris solidaris de fotografia matemàtica.

Coincidint amb la festa de Nadal de Primària de l’escola, els alumnes de l’optativa “Introducció a l’Economia” de 4t d’ESO van dur a terme la primera de les activitats que realitzaran durant el curs. Van vendre els calendaris solidaris que s’han creat amb les 12 fotos guanyadores del II Concurs de fotografia matemàtica el qual hi participen els alumnes de Secundària de l’escola.

L’activitat es va desenvolupar sense cap problema i els socis de la cooperativa van aconseguir vendre al voltant de 40 calendaris solidaris. El preu d’aquests calendaris és de 10 euros i la recaptació va destinada a la Marató de tv3.

Des de la cooperativa es vol agrair la participació de tota la comunitat educativa que ha col·laborat en l’activitat.