Els alumnes de batxillerat que cursen física i tecnologia industrial van visitar el parc d’atraccions Port Aventura

Durant el matí del passat dijous 29 d’octubre els alumnes de 1r i 2n de batxillerat que cursen les assignatures de física i tecnologia industrial van visitar el parc d’atraccions Port Aventura.

Allà ens van explicar el principi de funcionament i la tecnologia utilitzada en les atraccions Furius Baco, Shambala i Sea Odyssey. També vam veure els sistemes de seguretat de cada atracció i les diferències tecnològiques entre atraccions que van ser construïdes fa més de 10 anys i les atraccions més modernes.

La visita va resultar molt interessant, ja que els alumnes van poder veure aplicacions reals sobre el que s’havia estudiat prèviament a les classes i es van realitzar diferents activitats sobre les pròpies atraccions amb dades reals.