Un viatge, una nova mirada al món i a la vida

Els passats dies 29 i 31 d’octubre els alumnes del segon cicle d’ESO i de 1r de Batxillerat de l’Escola Elisabeth van rebre una visita molt especial: Les nostres estimades exalumnes Júlia Mas i Ana Zurita van compartir amb els estudiants les seves experiències com a voluntàries en un poblat de Kènia a on van conèixer un altre món, van fer amics, van plorar, van riure, es van indignar, es van emocionar... Una experiència de vida que ha canviat la seva mirada envers el món. I algunes de les preguntes que ens conviden a plantejar-nos són: Per què carai ens passem el dia comprant i com és que tenint-ho gairebé tot ens sentim insatisfets? De moment, tant és la resposta, l’important és que ens hi han fet pensar i han compartit generosament amb nosaltres tota una experiència única, inoblidable i completament recomanable. I l’Escola Elisabeth els ho agraeix de tot cor.