DIADA ESPORTIVA 2018

ASSOCIACIÓ ESPORTIVA ESCOLAR ELISABETH DE SALOU

DIADA ESPORTIVA 2018

El passat dissabte 2 de juny va tenir lloc la Diada Esportiva de l'escola Elisabeth, amb la participació de més de 600 nens i nenes esportistes de la nostra escola i altres entitats convidades.

En la jornada matinal es van realitzar partits de futbol sala i bàsquet de les categories d’Educació Primària. També en els dies anteriors i posteriors hi va haver exhibicions de Patinatge, Zumba i Gimnàstica Rítmica. El mateix dissabte per la tarda es van realitzar partits de futbol sala, bàsquet i voleibol dels alumnes de Secundària i adults.

Durant la jornada festiva els nens i nenes van gaudir d’atraccions, com uns impressionants inflables, un Circuit Infantil de bicicletes per Educació Infantil, i el ja tradicional bany d’Escuma.

La festa va ser tot un èxit de participació. Els participants, infants i pares, van gaudir força de les activitats programades.