2nd EE eSports Tournament

La propera setmana, del 4 al 8 de Juny, es celebrarà la segona edició del torneig eSports de l’Escola. Aquesta competició és la forma de gaudir del videojoc creat pels alumnes que van cursar 3r d’ESO el curs anterior.

Aquesta edició es prepara força emocionant, ja que el videojoc creat és un fantàstic shoot’em’up per dos jugadors que es desenvolupa frenèticament a pantalla dividida. A Wormhole Wars, que així s’anomena el videojoc, li podríem trobar alguna semblança al famós Parodius de Konami, però amb algunes innovadores característiques.

Durant la competició es jugarà en mode Cooperatiu (els jugadors comparteixen les vides i la puntuació) fent servir el teclat (o gamepad compatible amb Windows, sempre que el participant el porti). Els guanyadors seran els que assoleixin la puntuació més alta.

El torneig tindrà lloc durant el migdia. En breu passaran els alumnes de 4t d’ESO per les classes per formalitzar les inscripcions al torneig.

Enllaç per descarregar el joc: https://gamejolt.com/games/WormholeWars/342694