Torneig de FIFA Benèfic

El passat mes de març es va dur a terme el torneig de FIFA benèfic organitzat per la cooperativa d’alumnes de 4t d’ESO anomenada CAEE SCCL.

El torneig es va dur a terme amb el format “Champions”, és a dir, una fase de grups inicial, per garantir un mínim de partits jugats als participants, on els classificats accedien a la final en forma d’eliminatòria directa.

Els participants pagaven un euro per la seva participació i la recaptació dels diners formarà part del donatiu que cada any fa l’escola amb els diners recaptats a la festa de final de curs.

El guanyador del torneig va ser Max Oliveras, que es va endur una consola portàtil multi joc, i el segon classificat, Gerard Culleré, que va guanyar el videojoc creat pels alumnes de 3r d’ESO del curs passat.

La cooperativa agraeix la participació dels alumnes i aprofita per disculpar-se si hi va haver algun error en la organització del torneig.