TORNEIG BENÈFIC FIFA (PLAY STATION 4)

Som la cooperativa Cooperativa d’Alumnes Escola Elisabeth (CAEE) SCCL de l’assignatura d’Introducció a l’economia de l’empresa de 4t ESO, formada per 19 alumnes i tenim un consell rector format pel president, Guillermo Pérez, el vicepresident, Aleix Reverter, la tresorera, Maria Carbonell i la secretària, Maria Mozaheva.

La cooperativa ha dut i portarà a terme diferents esdeveniments:

- La venda de calendaris matemàtics

- L’organització d’un torneig de FIFA

- L’intercanvi de llibres de text i lectura de secundària.

Tots els beneficis de la cooperativa seran entregats a entitats de caire social de Salou i voltants.

Després d’haver dut a terme la venda de calendaris matemàtics, on els diners obtinguts han anat destinats a la Marató de TV3, ara estem organitzant un torneig de FIFA, el qual s’hi podran inscriure els alumnes a partir de 5è fins a 2n de Batxillerat. L’esdeveniment es durà a terme durant la setmana del 26 de febrer. Les fases de classificació es jugaran de dilluns a dijous de 13.30h a 15.00h i la final es jugarà divendres a les 14.45h.

El torneig es durà a terme a la sala joglars de secundària.

El funcionament serà el següent:

- Tots els inscrits jugaran una fase de grups format “Champions League” on com a mínim cada participant jugarà 2 o 3 partits, depenent del nombre d’inscrits.
- Els classificats jugaran entre ells en forma d’eliminatòria directa per accedir a la final.
- El guanyador s’emportarà un premi, encara per determinar.

Esperem la massiva participació d’alumnes de l’escola per recaptar el màxim de diners possible per ajudar a una entitat propera a l’entorn salouenc de caire social.