EL LOGOTIP DE LA FEDERACIÓ DE COOPERATIVES D’ALUMNES DE CATALUNYA ÉS DISSENYAT PER ALUMNES DE L’ESCOLA

Un grup d’alumnes d’una de les tres cooperatives d’alumnes que hi ha constituïdes a l’escola guanya el concurs del logotip per representar la Federació de Cooperatives d’alumnes de Catalunya.

A l’escola hi ha constituïdes tres cooperatives d’alumnes, dues creades en el marc de l’optativa Fem la Nostra Empresa i l’altra dins la matèria d’informàtica. Les tres són membres de la Federació de Cooperatives d’alumnes de Catalunya.

El dia 18 de maig es va dur a terme la Segona Assemblea de Cooperatives d’Alumnes i un dels punts del dia era la votació del logotip que representés la federació. Doncs bé, un dels logotips presentat per la cooperativa de l’escola Radioactive Economy SCCL va ser el guanyador i, per tant, serà aquest logotip qui representi a la federació.