Els alumnes de 1r d'ESO assisteixen a l'obra de teatre "El petit príncep" i visiten les instal·lacions del Diari de Tarragona

Divendres 20 de maig, els alumnes de 1r d'ESO van fer una visita a Tarragona per asistir a l'obra de teatre "El petit príncep", a l'auditori de la Diputació. Aquesta novel·la l'han llegida durant el curs i se n'han treballat a classe diferents aspectes i interpretacions. Va ser una representació lluïda, a mig camí del musical, amb uns actors molt encertats, que van fer molt contents els alumnes.

Un cop acabada la representació, van visitar les instal·lacions del Diari de Tarragona, van seguir les explicacions de diferents professionals i van aprofundir els gèneres periodístics estudiats a classe. D'aquesta manera, s'entén millor la importància dels mitjans de comunicació i poden observar la seva feina de primera mà.