ECONOMY KINGS I FREESIA

El passat divendres dia 29 d’abril, la cooperativa d’alumnes Economy Kings va portar a terme una nova activitat. Va organitzar tornejos de futbol-sala i voleibol i una gimcana.

Els tornejos estaven organitzats per edats i la gimcana estava oberta a tothom qui volgués participar. La jornada es va dur a terme sense cap conseqüència negativa i es va premiar als guanyadors i finalistes amb un trofeu.

Cada nen/a participant pagava un euro d’inscripció. A més, hi havia una urna on qui volgués podia aportar el seu donatiu. Els diners recaptats seran donats a una associació de Salou anomenada Freesia que busca recursos econòmics per ajudar a trobar més remeis per batre el càncer.

Tots els membres de la cooperativa volen agrair la participació als nens i nenes inscrits i agrair les aportacions dineràries per una bona causa.