RESULTATS PAU 2022 - UN ANY MÉS, ELS ALUMNES DE L’ESCOLA SUPEREN AQUESTES PROVES AMB EXCEL·LÈNCIA

Tots els nostres alumnes han superat les proves d’accés a la universitat (PAU).

Un total de quatre alumnes (Sara López, Andreu Magí, Karla Martí i Yeray Zalaya) obté la Distinció Especial amb una nota mitjana de 9,0 o més en la fase general de les proves.

La nota mitjana obtinguda en la fase general de les PAU per part del nostre alumnat ha estat de 7,33 (l’any passat va ser de 7,31).

I un 50% dels alumnes que s’hi ha presentat, d’un total de 42, iguala o supera la nota de 7,5 en la fase general.

El 100% dels nostres alumnes han superat les proves, millorant el percentatge de tot Catalunya, que s’ha situat en un 97%. La nota mitjana obtinguda en la fase general de les PAU per part del nostre alumnat ha estat de 7,33, superant en gairebé mig punt la mitjana de Catalunya, que s’ha situat, com l’any passat, en un 6,85 (6,83 a la província de Tarragona). Fins a 21 alumnes (el 50% del total d’alumnes presentats) han obtingut una nota igual o superior a 7,5 (sobre 10), quatre dels quals obtenen un 9,0 o més, assolint així la Distinció Especial PAU que s’atorga anualment a aquells alumnes obtenen una nota igual o superior a 9 en la fase general de les PAU.

Tots els membres de l’Escola Elisabeth ens sentim molt orgullosos per aquests bons resultats que, any rere any, constitueixen un reconeixement a la tasca educativa del centre i que afavoreixen que les famílies ens puguin veure com un referent en l’assoliment de l’excel·lència acadèmica.

Només ens queda aprofitar aquesta nota per desitjar molta sort i molts èxits a tots els nois i noies que han finalitzat els seus estudis a la nostra escola durant el curs 2021-22.

TOTS FEM ESCOLA, TOTS FEM ELISABETH!!