Comiat promoció 2n BAT Olimpíades 92

El passat dia 20 de maig va tenir lloc el comiat dels nostres estimats alumnes de la promoció Olimpíades 92. Després de molts anys a l’escola, ha arribat el punt final de la seva escolarització a l’Escola Elisabeth i a partir d’aquí tots seguiran el seu propi camí tot portant sempre amb ells l’empremta del seu pas per l’escola.

’acte de comiat va comptar amb la presència de l’alcalde de Salou, Pere Granados, i de la regidora de Serveis Educatius, Julia Gómez, així com de la presidenta de la cooperativa de l’escola, Anna Salvia, qui va adreçar unes paraules a l’audiència en general i molt especialment als alumnes de la promoció, els autèntics protagonistes de l’acte. La padrina de la promoció, Gemma Vilamala, va pronunciar un sentit discurs on va felicitar els alumnes pel seu esforç i els va encoratjar a seguir lluitant per assolir els seus objectius. I, en acabat, autoritats, professors i tutors van lliurar l’orla i el llibre acadèmic de record a cadascun dels alumnes i després es va fer l’acte de lliurament de diversos premis: als millors expedients, als millors treballs de recerca (TDRs) i els premis Curie a l’esforç i la superació. La nostra més sincera enhorabona a tots els premiats.

Alguns dels altres moments més entranyables de la cerimònia van ser l’esperat ritual d’omplir el bagul dels desitjos, el discurs coral d’un grup d’alumnes, ple d’anècdotes i de records que van emocionar i fer somriure als assistents, i la interpretació d’una peça musical al piano a càrrec de l’alumne Yeray Zalaya. I, per acabar l’acte dins l’Auditori Anton Ribas, un ball desenfadat amb un mix de cançons en què hi van participar tots els alumnes de la promoció, fent gala del seu bon humor i del seu esperit “olímpic”.