XXII Edició Concurs Institut Emprèn

El dimarts dia 31 de maig es va dur a terme l’entrega de premis de la XII edició del concurs Institut Emprèn que organitza la regidoria de Promoció Econòmica de l’ajuntament de Salou.

El concurs va adreçat als alumnes de 1r de batxillerat, que cursen la matèria d’Economia, i de cicles formatius dels 3 instituts de Salou. Els participants han d’entregar un projecte empresarial que han anat treballant durant el curs.

En aquest concurs es premien tres categories: Projecte més treballat, projecte més innovador i projecte amb més responsabilitat social. De cada categoria s’atorguen primer i segon premi.

Per part de l’escola els premiats van ser:

• The Town Project (1r premi projecte innovador)
  • Pampara’s Agency (2n premi projecte més treballat)
  • LVOM (2n premi projecte més responsabilitat social)

A més dels alumnes i professors, a l’acte hi van assistir els directors dels 3 centres participants: Enric Masià (Escola Elisabeth), Carmina Fallada (Jaume I) i Carmen Moreno (Marta Mata); l’alcalde de Salou, Pere Granados, el regidor de Promoció Econòmica, Hèctor Maiquez, i la regidora de Serveis Educatius, Júlia Gómez.

Des de l’escola aprofitem per felicitar als premiats, tan de la nostra escola com dels altres instituts, i reconèixer la feina de tots els participants al concurs.