LA MARATÓ DE CONTES DE L’ESCOLA ELISABETH

Aquest any ha estat tot un privilegi perquè l’escola Elisabeth ha pogut celebrar la vuitena edició de la marató de contes. L’acte va tenir lloc el dia 28 d’abril després de dos anys sense poder dur-lo a terme a causa de la pandèmia. Els alumnes de primer i segon de batxillerat, juntament amb els de quart d’ESO, van tenir l’oportunitat de passar una estona amb els petits de l’escola, fent el que més els agrada: llegir durant els dies al voltant de la diada de Sant Jordi! Va ser a l’aire lliure i amb la sort de fer-ho sense mascareta, ja que havia entrat en desús la setmana anterior.

Dels 29 contes que es van explicar, nosaltres vam tenir la possibilitat de gaudir d’un moment del matí amb els nens de 3r de primària. Vam explicar el conte de L’encantador de serps, que els va agradar molt. A més a més, vam poder fer unes quantes activitats junts, cosa que ens va permetre interactuar i crear un connexió molt bonica amb ells. No només nosaltres hem tingut una experiència enriquidora, sinó que altres lectors dels tres cursos han corroborat també la nostra opinió.

Ha estat simplement un gran acte que desitgem poder repetir l’any vinent i molts més.

Elsa Bryson i Maria Taggi