Summer School 2020

SUMMER SCHOOL 2020 – Aventura, Esport i Multiactivitats

Aquest estiu gaudirem més que mai de l’escola.

Inscripcions aquí

DESCARREGAR INFORMACIÓ

--> L’ESCOLA D’ESTIU? Serà divertida, diversa, plena d’activitats, aprenentatge i sobretot, molt segura!

--> ACTIVITATS:

✅   KIDS’ GOT TALENT - Per als més menuts (de P3 a P5) –Un estiu ple de màgia, música i dansa, teatre, reptes, esports! I festa, molta festa!

✅  SUMMER ADVENTURE - Per als més intrèpids (de 1r a 4t de primària)  - Multiactivitat i Multiesport. Sortida setmanal amb activitats d’aventura com Kàrting kids, activitats de platja, etc. i festes temàtiques amb música a tot drap!

✅   SUMMER SPORTS - Per als més esportius (de 1r de primària a 3r d’ESO) -– Tres modalitats d’esports a escollir, amb entrenadors de l’Associació esportiva (Bàsquet, Futbol i Voleibol) Combinades amb altres activitats, festes temàtiques i sortides setmanals d’aventura com Kàrting, activitats de platja, excursions, tirolines, etc.

->Espais d’immersió lingüística. Pels més petits serà una experiència més vivencial, per als més grans en format de Workshops i tallers de Speaking a la tarda amb professors Nadius.

->Espai dels deures d’estiu.  Espais on els infants i els joves podran realitzar les seves tasques educatives d’estiu. Sempre acompanyats per professors llicenciats. Els ajudaran en aquelles àrees, que a causa de la situació que hem viscut tots plegats, necessitin un acompanyament més personalitzat.

--> MESURES DE PROTECCIÓ I PREVENCIÓ

L’Escola Elisabeth compta amb unes instal·lacions úniques en l’entorn més proper. Això fa que els protocols de seguretat i higiene que marca la llei es puguin complir acuradament i, alhora, es pugui garantir que NO hi haurà espais compartits entre grups d’activitats.

--> MENJADOR

Servei de menjador subjecte a un mínim d'inscripcions. Els alumnes que pateixen al·lèrgies amb reaccions greus d'inici ràpid que afecten greument l'aparell respiratori i el cardiovascular (anafilaxi), han de contactar amb els organitzadors.

--> INFORMACIÓ

Si tens dubtes, CONTACTA’NS!

• Per telèfon 977 083 551 o al 671 429 849.

Places limitades!

Inscripcions aquí