Servei de menjador

Estem treballant en el disseny del funcionament per fer que el servei sigui el més segur possible i us en donarem més detalls quan es concretin. L’objectiu és que els alumnes

dinaran al menjador amb els companys dels mateixos grups estables i amb separació d’altres grups estables.

El servei de menjador el proporcionarà la mateixa empresa que el curs anterior, és a dir, Cuina Gestió.

Fa dos cursos es van introduir una sèrie de novetats organitzatives, per millorar la eficiència en el servei, que es mantindran vigents durant el present curs escolar des de el seu inici i que us recordem a continuació:

- Les famílies hauran de notificar les incidències d’assistència al menjador escolar abans de les 9:15 hores comunicant-ho per whatsapp al número de telèfon 611 067 018. També es pot comunicar el dia anterior si ja en teniu coneixement de la incidència.

- Es facilitarà un imant a totes les famílies de nova incorporació on s’explica detalladament com notificar aquestes incidències de menjador. El podeu recollir a secretaria.

- Us recordem que només caldrà notificar aquelles incidències que suposin un canvi respecte al que és habitual, és a dir:

· Quan un alumne fix no es quedi a dinar.

· Quan un alumne no fix es quedi a dinar.

· Quan s’hagi de demanar règim d’arròs o de verdura per qüestions de salut.

- A les 9:20 es passarà aquesta informació a l’empresa de cuina per a què les tingui presents a l’hora d’elaborar els menús.

- Aquells alumnes que tinguin diagnosticada alguna al·lèrgia, intolerància o altres tipus d’incidències de salut, caldrà que aportin actualitzada la documentació mèdica per a què l’empresa de cuina la gestioni. En aquells casos que sigui necessari, la dietista de “Cuina Gestió” es posarà en contacte amb les famílies per tal de recopilar més informació.

- Continuem comptant amb una dietista de “Cuina Gestió” a l’Escola diàriament, la qual elaborarà les dietes especials així com la supervisió del seu cuinat i la distribució de les mateixes. Us informem que el correu electrònic de la dietista, al que us podeu adreçar per consultes és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per a un bon funcionament, cada grup d'alumnes disposa segons el nivell, d'un monitor/a qualificat per atendre'ls a l'hora de dinar i de l'esbarjo. Tota aquesta tasca és supervisada per la Direcció i la persona responsable dels serveis escolars, Sr. Emilio Lucas.

Galeria d'imatges