Presentació de l'Escola Elisabeth

L’Escola Elisabeth és una institució independent, no inscrita a cap ideologia política, econòmica ni religiosa. És un centre privat concertat amb la Generalitat de Catalunya.

L’escola va ésser fundada l’any 1967 i funciona en règim de Cooperativa de pares i mares. Un òrgan gestor format per pares i mares, elegits en una assemblea de cooperativistes, són els responsables de gestionar econòmicament la institució i vetllar pel manteniment de la línia pedagògica.

La gestió pedagògica està dirigida per l’Equip Directiu, format pel Director, els Coordinadors d’Etapa i els Caps dels Departaments.

Nivells d’ensenyament que imparteix l’escola:

LLAR D’INFANTS: 0 a 2 anys
PARVULARI:  3 a 5 anys
PRIMÀRIA: 6 a 11 anys
SECUNDÀRIA:  12 a 15 anys
BATXILLERAT:  16 a 17 anys

Actualment té 1.000 alumnes distribuïts pels diferents nivells amb dues línies completes des de la Llar d’Infants fins a 4t d’ESO, i amb l’ampliació progressiva d’una tercera línia des d’Infantill (actualment existeix fins a 2n de Primària).

L’escola considera molt important l’inici de l’escolaritat dins del propi centre, des de les edats més primerenques, per crèixer amb el projecte educatiu de l’Elisabeth, que durarà 17 anys.

L’Escola Elisabeth disposa d’un grup de professionals de l’ensenyament preparats i en constant reciclatge, que contínuament busquen aportar als seus alumnes tots els coneixements i les innovacions pedagògiques que la societat actual requereix.

Els objectius prioritaris de l’Escola Elisabeth són els pedagògics, que impliquen donar un ensenyament de qualitat, i els socials, que comporten la creació d'un grup humà de pares, alumnes i professors integrats en un objectiu comú: la millora de la societat a partir del coneixement, la cultura i les relacions humanes.

Sopar d’exalumnes i professors de l’escola

El passat dissabte 20 de maig va tenir lloc el sopar d’exalumnes i professors de l’escola. L’esdeveniment forma part dels programats aquest curs per celebrar els cinquanta anys de vida de l’escola…

Campus de Tecnificació de Futbol Sala

[button url="ca/campus-de-tecnificacio-de-futbol-sala"]Inscripcions aquí[/button]