Missió

La nostra principal missió consisteix en ser un referent educatiu que forma persones competents tant personal com socialment i orientades cap al seu propi èxit, mitjançant un equip humà compromès, cohesionat i preparat.

Visió

Tanqueu els ulls per un moment.

Imagineu una escola amb un projecte educatiu on tothom hi participa i hi té cabuda; on el desenvolupament col·lectiu i cooperatiu és l'eix transversal com a eina per maximitzar el talent individual; on s'afavoreixen els valors familiars, socials i la cooperació entre alumnes, famílies i escola. I tot això amb una organització professional i estructurada, amb un equip humà de primer nivell, sempre atent a les necessitats i vetllant pel benestar de tots els alumnes.

Ara ja podeu obrir els ulls. Benvinguts a l'Escola Elisabeth.

VALORS I PRINCIPIS

Tots els organismes que conformen la comunitat educativa de l’escola Elisabeth tenim un ferm compromís envers una educació de qualitat i de millora contínua basada en uns principis i valors que formen part del nostre ADN i s’integren en l’activitat diària:

-	Cooperació i treball en equip

Cooperació i treball en equip

L’esperit cooperatiu és present a tots els col•lectius que formen part de l’escola, des de l’organització de la pròpia activitat com a cooperativa de mares i pares fins a totes les pràctiques educatives que s’impregnen del mateix i que es traslladen als alumnes. I és que tothom té un talent individual que, un cop afegit a l’equip, fa que aquest sigui imparable.

Esforç

La paraula esforç es pot referir a la força física o força de voluntat. Si ho traslladem a un context educatiu, necessitarem una barreja de totes dues, i és que només a través de l’esforç i una bona motivació podrem aconseguir el que ens proposem.

Integració i tolerància

Integració

El respecte per les diferències, la convivència i la integració de tots els membres ens permeten créixer com a individus i com a organització.

Atenció individualitzada

Ningú es queda enrere en el projecte educatiu. Per aquest motiu disposem d’un equip humà que vetlla perquè tots els alumnes puguin seguir el seu ritme i oferir una atenció personalitzada en funció de les necessitats individuals.

Millors pràctiques educatives

Pràctiques educatives de referència

Els infants i els joves es troben en un procés de constant creixement i desenvolupament humà i intel•lectual. Per això s’implementen les millors metodologies pedagògiques adaptades a cada etapa que els acompanyen en aquest procés i que es troben sempre en procés de millora contínua.

Atenció individualitzada

Imaginació + Innovació (I+I)

La major part de les professions del futur encara no existeixen. Per això mateix no podem romandre immòbils en l’àmbit pedagògic, ja que l’adaptació als nous temps, el foment de la imaginació i la innovació són eines essencials en aquest procés de creixement i canvi constant.

Professionalització i eficiència

Tots els processos que conformen la gestió educativa i organitzativa de l’escola, certificicats mitjançant notmativa ISO,  es basen en aquests dos principis per aconseguir els millors resultats de qualitat i excel•lència.

Compromís individual i col•lectiu

La Titularitat, l’Equip Directiu, la Gerència i tota la resta de col•lectius que formen part de la comunitat educativa treballem incansablement sota el compromís constant d'una educació de qualitat i per complir amb la missió i visió de la nostra escola.