RESULTATS PAU 2020

UN ANY MÉS, ELS ALUMNES DE L’ESCOLA SUPEREN AQUESTES PROVES AMB EXCEL·LÈNCIA

L’alumna Teresa Magí Joaquim obté la Distinció Especial amb una nota mitjana de 9,6 en la fase general. Les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) han constituït per als nostres alumnes una de les poques bones notícies relatives a l’accidentat curs acadèmic 2019-20, marcat inesborrablement per la situació especial de la pandèmia pel COVID-19.

Tot i que les proves es van haver d’endarrerir -els exàmens es van realitzar entre els dies 7 i 10 de juliol- i que les circumstàncies amb què els alumnes van haver de fer front a la seva preparació no van ser les més òptimes, els resultats obtinguts han superat amb escreix les expectatives.

El 97,22 dels alumnes presentats van superar les proves, millorant el percentatge de tot Catalunya, que es va situar en un 94,48%. La nota mitjana obtinguda a la fase general de les PAU (sobre 10) per les nostres noies i els nostres nois va arribar fins al 7,24, més de mig punt per damunt de la mitjana del país, que es va quedar en un 6,62. Més d’un terç dels nostres alumnes obtingueren una nota superior a 8 a l’esmentada fase de les PAU, gairebé un 40% dels quals sobrepassant el 8,5, i l’alumna Teresa Magí i Joaquim aconseguí arribar fins a un excel·lent 9,6, assolint així la Distinció Especial que s’atorga anualment a aquells que hagin obtingut una nota igual o superior a 9 en la fase general de les PAU.

Tots els membres de l’escola ens sentim molt orgullosos per aquests bons resultats que, any rere any, constitueixen un reconeixement a la tasca educativa del centre i que afavoreixen que les famílies ens puguin veure com un referent en l’assoliment de l’excel·lència acadèmica.
Només ens queda aprofitar aquesta nota per desitjar molta sort i molts èxits a tots els nois i noies que van finalitzat els seus estudis a l’escola durant el curs 2019-20.
TOTS FEM ESCOLA, TOTS FEM ELISABETH!!!