Èxit dels equips de l’escola a la FIRST LEGO League 2018

“Preparats, llestos, ja! Submergiu-vos a la temporada 2017/2018 HYDRO DYNAMICS i apreneu-ho tot sobre el cicle humà de l’aigua- on i com trobar-la, transportar-la, fer-la servir i com disposar d’ella.”

Aquest va estar el repte que l’organització de la FIRST LEGO League 2017/18 va proposar las joves de tot el món.

Responent al Repte HYDRO DYNAMICS els alumnes de segon i de tercer de Secundària de l’escola, al llarg del primer trimestre, han investigat sobre l’aigua a nivell planetari, han avaluat quins són els punts més conflictius en l’ús que l’home fa de l’aigua i, han proposat i desenvolupat algunes possibles solucions. La part final del repte comporta la formació d’un únic equip per nivell que participa en la competició FIRST LEGO League de Tarragona.

L’equip de 2n d’ESO de nom BU-H2O estava integrat pels alumnes Pau Aiguadé, Satxa Fortuny, Raúl García, Meritxell Inglada, Andreu Magí, Claudia Martínez, Celia Pallejà, Joel Rojas, David Sanz, Yeray Zalaya i el de 3r d’ESO, de nom Bubble Squad, estava format pel Miquel Badia, Joan Bigorra, Marina Cabello, David Domenech, Laura Frató, Alba Pascual, Nicolás Rueda. Els dos van dissenyar a consciència els seus projectes i van programat mil·límetricament els moviments dels seus robots, han assimilat coneixements i han adquirit una base humana molt útil per desenvolupar-se per al seu futur.

La participació en les diferents proves dels dos equips va ser magnífica, mostrant el alt nivell del treball realitzat, tal com va queda palès en la classificació final. L’equip Bubble Squad va ser el primer en l’apartat del projecte presentat i el BU-H2O es va classificar per sobre d’equips de 3r i de 4t d’ESO.

Moltes felicitats als integrants dels dos equips pel treball desenvolupat i, per sobre de tot, pel seu saber fer. Els dos han practicat els valors del treball en equip, del respecte i de l’esforç col·lectiu.