Gràcies Josep Maria

Coincidint amb l’últim dia de juny de 2017 es va celebrar l’acte d’acomiadament d’un apreciat professor de l’escola. En Josep Maria Raventós deixa una llarga i plena vida laboral dedicada a l’escola Elisabeth, i com ell mateix ens va recordar a l’acte, han estat quaranta anys de dedicació a una de les seves passions, l’educació d’infants i joves.

En Josep Maria ha estat un d’aquells professors fidel a la seva manera d’entendre l’ensenyament i als seus ideals, amb una visió generosa del que ha de ser una escola que va molt més enllà de les aules, dels coneixements o de les classes. Gràcies a les seves iniciatives ens deixa un gran llegat, una manera actual d’entendre les ciències, de treballar en els laboratoris, de cada persona sigui capaç de construir el propi coneixement que són totalment vigents. Sense la seva empremta l’Escola Elisabeth no s’entendria d’igual manera, sempre el tindrem present en celebracions com el Cros Escolar, les exposicions de plàstica, les colònies d’estiu, les sortides a la natura, l’esquiada i una llarga llista d’activitats que ell va instaurar o ajudar a consolidar.

Gràcies Josep Maria per formar part d’aquest projecte tant important per a molts de nosaltres que és l’Escola Elisabeth. Tots, ex-alumnes, alumnes, famílies i companys t’agraïm la feina feta i et volem fer arribar el nostre reconeixement i agraïment.

La raó ens diu que et mereixes gaudir de la jubilació al costat de la meravellosa família que has format al costat de la Rosa, però el sentiment ens dóna la seguretat de que podrem comptar amb tu per continuar fent escola.