Sopar d’exalumnes i professors de l’escola

El passat dissabte 20 de maig va tenir lloc el sopar d’exalumnes i professors de l’escola. L’esdeveniment forma part dels programats aquest curs per celebrar els cinquanta anys de vida de l’escola Elisabeth.

Amb un ambient immillorable es van retrobar antics alumnes i professors de totes les èpoques. Les salutacions, les emocions, els records i els sentiments van ser presents tota la nit.

El sopar va tenir lloc a l’espai Àgora de l’escola que havia estat decorat especialment per l’ocasió, va ser un magnífic escenari per animades converses on destacaven les exposicions de fotografies i àlbums de quan els assistents estudiaven a l’escola.

Cal felicitar als organitzadors per l’èxit aconseguit.